حس تازه


انتخاب

من وتو

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

 

یه احساسی به تو دارم یه حس تازه و مبهم
یه جوری توی دنیامی که تنها با تو خوشحالم

یه احساسی به تو دارم شبیه شوق و بیخوابی
تو چشمات طرح خورشیده تو این شبهای مردابی 



نظرات شما عزیزان:

AMIR
ساعت17:47---28 تير 1392
یهـ مرد خوبــ باید لااقل یهـ قصـه بلـد باشه برای وقتایــی که :

عشقــش بی قـراره و نمیـخواد از بـی قراریـاش حرفـ بزنه ...

برای وقتایــی که عشقــش لــــج میکنـه ...

بهانــهـ میگیره ...

بغـــض میکنـه ...

قهـــــر میکنـه ...

برای وقتایـــی که :

عشقـــش" بچـــهـ" میشه .....!



AMIR
ساعت11:15---28 تير 1392
دلم فریب تازه میخواهد!باز هم بگو دوستت دارم!!!!




soli
ساعت0:00---26 تير 1392
بــودَن ، کِنــارِ تــــو
اوجـ ِ آرزویــِ مـَنــ بــ ـــود ...
آرِزویـے کــــہِ مَـحــالـ شــُــد


AMIR
ساعت14:32---24 تير 1392
نه

AMIR
ساعت18:21---23 تير 1392
بی تو، مهتاب‌ شبی ، باز از آن کوچه گذشتم

همه تن چشم شدم،خیره به دنبال تو گشتم....





AMIR
ساعت12:25---21 تير 1392
پنجره راكه بازميكني…
دلم مي ايدولب طاقچه نگاهت مينشيند
ميبيني؟!
دلم بي دام ودانه جلدنگاهت شده است!



Ghafar
ساعت2:05---16 تير 1392
آفرين به اين طبع شعرت

AMIR
ساعت15:13---14 تير 1392
ستاره ها هرگز از آسمون نمیرن..

بذار دل من آسمون باشه و یاد تو ستاره.....



سارا
ساعت11:54---12 خرداد 1392
سلام وب قشنگی داری به منم سربزن

SINA
ساعت11:45---9 خرداد 1392
سلام خیلی وبلاگ خوبی داری


طلا طلا
ساعت8:32---2 خرداد 1392
اپم

طلا طلا
ساعت8:31---2 خرداد 1392
خدایا!
خورشید را به من قرض میدهی ؟
از تو كه پنهان نیست
سرزمین خیالم سالهاست یخ بسته است...


آدم برفی
ساعت23:39---26 ارديبهشت 1392
بعضی ازمطالبت لطیف وبااحساس ان.همینطور انتخاب عکسات
به تعبیر فروغ:"ودرد من ازعشق است
عشق
عشق
عشق"
امیدکه دردات تموم شه....

سلام


عاشقان عشق
ساعت15:37---26 ارديبهشت 1392
سلام خوبی عزیزم

آپ هستم بیا پیشم

منتظرم



طلا طلا
ساعت15:47---22 ارديبهشت 1392
سلام مرسي از حضورت عزيزم
وب زيبا و پر محتوايي داري موفق باشي
اميدوارم دوستاي خوبي باشيم براي هم


mina
ساعت1:33---20 ارديبهشت 1392
می گویند دل به دل راه دارد ...

پس چرا ؟

وقتی دلم را شکستی ... !

دلـــت نشکســت ؟


moien_sky
ساعت18:18---15 ارديبهشت 1392
خــــدا تنها روزنه امیدی است كه هیچگاه بسته نمی شود،
تنها كسی است كه با دهان بسته هم می توان صدایش كرد،
با پای شكسته هم می توان سراغش رفت،
تنها خریداریست كه اجناس شكسته را بهتر برمی دارد،
تنها كسی است كه وقتی همه رفتند می ماند،
...وقتی همه پشت كردند آغوش می گشاید،
وقتی همه تنهایت گذاشتند محرمت می شود
و تنها سلطانی است كه دلش با بخشیدن آرام می گیرد نه با تنبیه كردن.

مایل نبودی به تبادل لینک ...؟؟؟


elnaz
ساعت20:20---10 ارديبهشت 1392
mrC k omadi asisam

ویکتور
ساعت21:33---9 ارديبهشت 1392
اهنگ وبلاگتو خیلی دوست دارم

narges
ساعت18:34---6 ارديبهشت 1392
slm azizam mrc az to ham, alieeeeeeeeee
linkidamet


moien_sky
ساعت13:45---6 ارديبهشت 1392

غریبه ها که هیچ . . .
دوستان هم گاهی به اندازه ی دو سه خط بیشتر ، حوصله ات را ندارند . . .

سلام عزیز مرسی از حضورت در وبم وب توام قشنگه خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم پس اگه مایل بودی منو با عنوان نغمه سرای عاشقی لینکم کن بعد خبرم کن با چه عنوانی لینکت کنم منتظر حضورتم آپم هستم موفق باشی بدرووود[گل]


mina
ساعت22:47---5 ارديبهشت 1392
سلام عشقم مرسی از نظرت


بابا ایولا عجب مطالبی گذاشته بودی تو وبت بد جور کیف کردم


خیلی قشنگ هست


باریکلا


فدات


بوس بووووسhttp://www.katrina.loxblog.com/images/smilies/sm ile%20(8).gif


بازم به هم سر بزن خوشال میشم


دوست داشتی لینکم کن من تو رو با اسم انتخاب لینک کردم


بابای


mina
ساعت22:46---5 ارديبهشت 1392
سلام عشقم مرسی از نظرت
بابا ایولا عجب مطالبی گذاشته بودی تو وبت بد جور کیف کردم
خیلی قشنگ هست
باریکلا
فدات
بوس بووووسhttp://www.katrina.loxblog.com/images/smilies/sm ile%20(8).gif
بازم به هم سر بزن خوشال میشم
دوست داشتی لینکم کن من تو رو با اسم انتخاب لینک کردم
بابای


mina
ساعت22:44---5 ارديبهشت 1392


چقـدر خوبـہ بعضـے آدمـآ بـدونـטּ
ڪہ اگہ چیـزے رو بہ روشـوטּ نمـیآرے
" از سآدگے نیــستـــ "
شـآیـد دآرے جـون میڪنے
حـُرمـَتہ یہ روزآیـ ـی رو نگہ دآرے
ڪہ اونـآ یآدشوטּ رفـتـہ ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
♥ چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:, 15:14 بـ ه دستانــ کاترینا ♥


طراح : صـ♥ـدفــ